איך לבנות אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח

מדי יום מתבצעים כשלושה וחצי מיליארד חיפושים בגוגל. רוב הצרכנים משתמשים בגוגל לפחות שלוש פעמים בכל יום, וגוגל היא נקודת המוצא לכמחצית מכל חיפושי המוצרים. הדרך שבה אנשים מתקשרים עם מותגים משתנה, והיא משתנה במהירות.

איך לבנות אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח

צרכנים מתחילים את הטיול שלהם עם כלי שרבים מאיתנו משתמשים בו מאות פעמים ביום. כתוצאה מכך, הקשר בין חיפוש להכנסה מתגלה – הכל מתחיל בחיפוש.

הרעיון של טרנספורמציה דיגיטלית קיים כבר זמן רב, אך הוא קיבל משמעות חדשה לחלוטין כתוצאה מהשינויים החברתיים האחרונים. טכנולוגיות חדשות והמגיפה של 2020 הביאו להתמקדות רבה יותר בצורך לספק חוויות דיגיטליות מצוינות ללקוחותינו.

אתר האינטרנט של חברה הוא לפעמים הרושם הראשון והנמשך ביותר שיהיו הרוכשים ממנו.

עם שיווק כולל, אתה יכול לזכות באמון הלקוחות

מדי יום אנו לומדים יותר ויותר על ערך הייצוג במוצרים ובחוויות. שיווק כולל מאפשר לחברה שלך לתקשר עם אנשים באמת, וכתוצאה מכך להגדלת המכירות, אהבה, נאמנות ואמון.

בעוד שעסקים רבים נהגו לחשוב על הכללה כמחשבה שלאחר מכן ביוזמות השיווק שלהם, התברר שלקוחות רוצים זאת בליבה של כל האינטראקציות עם מותגים. ומסיבה טובה: אימוץ שיטות שיווק כוללניות מאפשר לחברות לפנות לאנשים שקודם לכן התעלמו מהם.

שיווק כולל מאפשר לאנשים חסרי ייצוג ולאנשים מוחלשים לחוות ולתקשר בכנות עם המותג שלך. הוא מעלה נקודות מבט וסיפורים שונים, מאתגר דעות קדומות ודעות קדומות ונמנע מסטריאוטיפים.

צורכי שיווק עכשוויים וחברות שאינן מאמצות שיווק כולל יפגרו ככל שהמגמות הללו יימשכו. הנה כמה צעדים שמשווקים יכולים לנקוט כדי לכלול שיטות עבודה כוללניות בקמפיינים שלהם.

צור אסטרטגיית תמונה כוללת

זה קריטי לקבל הצגה אותנטית בפרסום. הוויזואליה שתבחר חשובה. יש קשר חזק בין אמון, חיבה ונאמנות. מותג עשוי להתחיל ליצור אהבה ונאמנות לאחר שהאמון הוקם כבסיס.

לשם כך, העסק חייב לעשות מעל ומעבר כדי לגרום למישהו להרגיש מובן באמצעות הכלה, שדורשת תמונות אמיתיות.

השתמש במיקוד כוללני לפי קהל

הרעיון הוא למצוא קהלים שאולי הזנחתם באמצעות מחקר לקוחות שאתם מבצעים כדי להבין טוב יותר את ערכי הלקוחות שלכם וללמוד טקטיקות של מילות מפתח כוללניות. הבנת תובנות הקהל מכל אחד מהערוצים שבהם אתה משתמש היא קריטית.

אתה יכול להשתמש בתובנות האלה כדי למצוא דרכים לשווק באופן אותנטי לקהלים ייחודיים שמקבלים אינדקס גבוה יותר עבור מאפיינים כמו הערכה של החזר לקהילה, ולאנשים שמחפשים לעתים קרובות מותגים שעושים את אותו הדבר.

Google Business Profiles קובעת תקופת המתנה לבעלים חדשים

כאשר אתה מוסיף בעלים או מנהל חדש לפרופיל חברה, בעבר 'Google לעסק שלי', Google שינתה את מדריכי העזרה שלה כדי לשקף שייתכן שמשתמשים חדשים אלה יצטרכו להמתין שבעה ימים לפני שיורשו לשלוט בכל היכולות של הפרופיל.

כאשר בעלים או מנהל חדש מתווספים לפרופיל עסקי קיים, עליהם להמתין שבעה ימים לפני שהם יכולים לשלוט בכל תכונות הפרופיל. אם הבעלים או ההנהלה החדשים יעשו אחת מהפעולות הבאות בתוך 7 ימים אלה, הם יקבלו שגיאה:

  • ניתן למחוק או לשחזר פרופיל.
  • יש להסיר בעלים או מנהלים אחרים מפרופיל.
  • העבר את הבעלות על הפרופיל הראשי לעצמך או לצד שלישי.
  • בעלים או מנהל קיימים מנסים להעביר את הבעלים הראשי של הפרופיל לבעלים או הנהלה חדשים שעדיין נמצאים בשבעת הימים הראשונים של כהונתם.

הבעלים או המנהל החדשים נמחקים מהפרופיל אם הם משביתים את חשבונם במהלך שבעת הימים הראשונים. יש להוסיף אותם שוב לפרופיל אם הם מבטלים את מחיקת החשבון שלהם.

בנה אסטרטגיה שיווק לעסק עם קרית טק Kiryatech

קרית טק חברה לשיווק באינטרנט ספקית תכנון ואסטרטגיה שיווקית דיגיטלית המסייעת לעסקים להגיע לשלב הבא. אנו מכסים SEO ו- PPC כדי לסייע לחברות לשפר את הקמפיינים שלהן, עם רקע בקידום אתרים , שיווק תוכן ועיצוב אתרים . הצטרף אלינו כדי לקבל תנועה איכותית ורלוונטית למותג שלך. 

אולי יעניין אותך גם: פוסטים שדומים לאיך לבנות אסטרטגיית שיווק ארוכת טווח
בדף זה