מודעות למותג: איך להגביר מודעות ב 5 שלבים

מה זה מודעות למותג?

מודעות למותג מתייחסת עד כמה קהל היעד שלך מזהה ומכיר את המותג שלך. 'טרנדי', 'באזז ראוי' או פשוט 'פופולרי' הם מונחים המשמשים לתיאור מותגים בעלי רמה גבוהה של זיהוי מותג. כשמדובר בשיווק וקידום החברה והמוצרים שלך, במיוחד בשלבים המוקדמים של חברה, יש חשיבות מכרעת למותג חזק.

מודעות למותג עשויה להיראות כרעיון מעורפל, וזהו. מודעות למותג ללא ספק תפרע את הנוצות שלך אם אתה משווק או בעל עסק שאוהב למדוד הצלחה עם מדדים נחמדים ומסודרים.

עם זאת, רק בגלל שזה לא נתון שניתן לחשב במדויק לא אומר שהוא לא שימושי. להצלחת החברה ולמטרות השיווק הכוללות, הכרה במותג היא קריטית.

למה להגביר את המודעות למותג?

מודעות למותג היא חיונית מכיוון שהיא מאפשרת לאנשים לזהות, לזכור ולהכיר את המותג והמוצרים שלך. אם אתה יכול לשפר את המודעות למותג בקרב קהל היעד שלך, אתה יכול לעזור למותג שלך להיות מוביל כאשר הם מוכנים לחקור ולקנות.

תחשוב על זה לרגע. יש סיכוי גבוה יותר שלקוחות יקנו מהחברה שלך מאשר, למשל, מחברה של מתחרה שהם לא מכירים.

מודעות למותג נחשבת לשלב הראשוני של משפך השיווק. על ידי בניית זיהוי מותג, אתה עשוי להטיל רשת רחבה על קהל הקונים הפוטנציאליים שלך. לאחר מכן תוכלו להנחות לידים לשלבי המחקר וקבלת ההחלטות ולבסוף לשלב הקנייה.

איך להשיג יותר מודעות למותג?

זיהוי המותג שלך המריא בהצלחה, ואנשים מדברים עליך אפילו בלי לראות מודעה.

למה שלא תרחיב את המודעות למותג הקיים שלך ותתבסס על הבסיס האיתן הזה? מה אתה יכול לעשות כחברה כדי להעלות את הכרת המותג ולשמור עליו?

הנה כמה רעיונות למסע פרסום שיעזרו לך ללכת מעבר לאסטרטגיה הראשונית שלך ולהשיג יותר מודעות למותג.

לספק שירות חינמי.

חינמי היא אסטרטגיה עסקית שבה מוצר בסיס או קו מוצרים מסופק בחינם, עם חיוב עבור מוצרי פרימיום או ברמת הארגון. 

לקוחות יכולים לטעום מהמותג והמוצרים שלך לפני הרכישה אם אתה מציע חלופה של חינמי. זו הזדמנות לנסות לפני שאתה קונה שעשוי להימשך ללא הגבלת זמן.

נהוג להציע אפשרות חינמי עם האזהרה שסימן המים של המותג מופיע בכל היבט גלוי לציבור של המוצר או השירות. כתוצאה מכך, חינמי הוא מצב של win-win הן עבור הלקוח והן עבור המותג: המשתמש מקבל מוצר בחינם, והחברה זוכה לפרסום חינם כאשר אנשים מנצלים אותו.

חינמי עשויה להיות האסטרטגיה האידיאלית לקידום מודעות למותג בקרב הקהל שלך, בהתאם לעסק ולהיצע המוצר שלך.

תוכן חינם

יצירת תוכן כעת קלה מתמיד. זה מצוין מכיוון שהצרכנים של היום מחפשים באינטרנט כדי לקבל תשובות לשאלותיהם.

מכיוון שזו השיטה הפשוטה ביותר להפגין אישיות ולהציע מחשבות ועמדות לגבי בעיות, שני מרכיבים עיקריים המייצגים את העסק שלך ומאנשים את העסק שלך – תוכן הוא דרך מהנה לבנות מודעות למותג.

זה גם לא הכרחי שהתוכן יהיה כתוב. אתה יכול גם ליצור סרטים, אינפוגרפיקה, פודקאסטים וסוגים אחרים של תוכן. תוכן כתוב, כמו בלוגים ומדריכים להורדה, הוא ללא ספק הפשוט ביותר, אבל זה רחוק מלהיות הברירה היחידה.

התוכן של האתר שלך אינו חייב להיות מוגבל. פרסום אורח ותוכן ממומן מאפשרים לך להגיע לקהלים חדשים תוך גיוון סוגי החומר שאתה מייצר.

אתה עלול להפסיד כמה סיכויים גדולים למודעות למותג אם החברה שלך לא מפרסמת תוכן. תוכן הוא דרך פנטסטית לתקשר עם הקהל שלך ובמקביל להציג את שם העסק שלך מולו.

קח חלק באירועים כספונסר.

האם היית בפסטיבלים, קונצרטים, ירידים או תערוכות? ללא סיוע של חסויות מותגים, אירועים מסוג זה לא היו אפשריים. (הסתכל על הטי-שירט, הקווזי או תרמיל החוטים שכנראה אספת באירוע.) האם אתה מבחין בשמות מותגים?

מתן חסות לאירועים היא שיטה מוכחת להביא את המותג שלך בפני מאות, אלפי או מיליוני אנשים שמתאימים לדמוגרפית היעד שלך. אם אתה נותן חסות לאירוע, הלוגו שלך יופיע על כל דבר, החל מבאנרים ועד פליירים ועד בקבוקי מים.

חסות לאירוע גם עוזרת לך לזהות את המותג שלך עם אירוע התואם את האישיות, התחביבים והתשוקות שלך, ומאפשרת ללקוחות לשייך את המותג שלך לאסתטיקה ולאופי של אותו אירוע. זה יכול גם לסייע בפיתוח מודעות למותג בקרב קהלים מיוחדים ומוסמכים. אנשי מקצוע לא הולכים למפגשים רק בשביל ליהנות. הם באים ללמוד על ההתקדמות התעשייתית החדשה ביותר.

זה לא פשוט להחזיק דוכן בים של דוכנים. אתה תבסס את עצמך כמוביל מחשבה בתחום אם אתה נותן חסות לאירועים באופן קבוע. הדבר החשוב ביותר הוא להיות עקבי עם החסות שלך.

תעשה פודקאסט

אין ספק שפודקאסטים הם משמעותיים בחיינו ובמאמצי השיווק שלנו.

פעם הפודקאסט היה הליך שלוקח זמן ששמור לבעלי אולפן ומיקרופון מתקדם. יצירה והפצה של פודקאסט היא כעת קלה מאי פעם, והיא עשויה לעזור מאוד למאמצי הכרת המותג שלך.

למה? מכיוון שכמו חומר כתוב או חזותי, פודקאסטים מאפשרים לך ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך באמת. במקום לדחוף בגלוי את המוצר או השירות שלך (שכולנו יודעים שהוא לא הגישה האידיאלית להגברת המודעות למותג), פודקאסטים מאפשרים לך לחנך, לבדר או לייעץ לקהל שלך תוך בניית אמון.

בנייה ותחזוקה של זיהוי מותג היא פעילות בלתי נגמרת, בדומה לשמירה על ידידות או מערכת יחסים.

הגברת הכרת המותג באמצעות קמפיינים מאפשרת לך להתנסות בהזדמנויות שיווקיות ופרסום שאולי לא שקלת אחרת, וכתוצאה מכך דרכים חדשות ומשכנעות ליצור אינטראקציה עם הקהל שלך.

סיבות מאחורי חוסר מודעות למותג

לא משנה כמה קשה אנחנו עובדים, המאמצים שלנו לפעמים נראים לשווא מכיוון שההכרה במותג שלנו לא נמצאת במקום שהיא צריכה להיות.

בעיות בזיהוי המותג עשויות למנוע ממך להגיע ליעדים העסקיים שלך. קשיים או סיבות אלו מאחורי חוסר המודעות למותג מפורטים להלן.

אין מודעות

חוסר מודעות למותג יכול להרוג חברה עוד לפני שהיא קמה. אף אחד לא יגיע אליך בשביל המוצר או השירות שלך אם אף אחד לא יודע שאתה קיים. אם זו בעיה עבור העסק שלך, התרופה היא פשוטה כמו העלאת המודעות. רשת חברתית היא אחת הדרכים היעילות ביותר להשיג זאת. ודא שיש לך חשבונות לפחות בכמה אתרי מדיה חברתית, כולל פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין. היו פעילים בדפים אלו ופרסמו פוסטים תכופים.

דירוג נמוך במנועי חיפוש

אם האתר שלך אינו מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, עליך להקדיש זמן ומאמץ לשיפור ה-SEO שלו. מילות מפתח, כותרות, תיאורי מטא, טקסט תמונה וקריטריונים אחרים יכולים להשפיע על דירוג ה-SEO שלך. אתה תאבד הרבה תנועה באינטרנט אם אזורים אלה באתר שלך אינם ידידותיים לקידום אתרים . למרבה המזל, כמה כלי SEO מצוינים יכולים לסייע בפתרון בעיה זו. SEOmator ו-SEOptimer הם רק שניים מכלי ביקורת SEO הנגישים. הנח אותם לעבוד בשבילך כדי לגלות מה גורם ל-SEO שלך לסבול מהר יותר ובקלות רבה יותר.

קהל לא מעורב

לפעמים אנחנו יכולים למשוך את תשומת הלב של אנשים, אבל אנחנו מתקשים לשמור עליה. הצופים שלנו אולי מבחינים בנו, אבל הם לא מתעניינים. צור תחרויות לקהל שלך, תן משהו, תציע אינפוגרפיקה, או פרסם חידון או סקר מהנה עבורם להשתתף בו. שתף איתם משהו שהוא חייב להשתתף בו. בקש מהם להוריד כל דבר או למלא טופס כדי לצפות ב וִידֵאוֹ.

תוכן לא מגיע לאנשים

יש לך אתר עם הרבה חומר וערכים בבלוג שאף אחד לא קורא. אתה מיואש כי נראה שכל הזמן והמאמץ שהשקעת ביצירת האתר שלך היו לשווא. אבל אל תוותר עדיין. עדיין יש סיבה להיות אופטימיים. חשוב להכיר בכך שעצם הכנסת חומר לאתר לא יגרום לאנשים להיות מודעים לך. הם חייבים לראות את זה, ורומזים שצריך לעשות יותר עבודה. ודא שדירוג ה-SEO שלך גבוה כדי שתופיע בתוצאות החיפוש; בדוק שוב שהתוכן שלך מדבר אל קהל היעד שלך; ולאחר מכן פרסם באתרי מדיה חברתית.

בחירה בקהל הלא נכון

בעיה אחת שעומדת בפני משווקים היא מיקוד לדמוגרפיה הלא נכונה. תאגיד יכול לראות למי הם מגיעים על ידי התבוננות בניתוח. אם קהל היעד שלך לא שם, הגיע הזמן לחשוב מחדש על תוכנית המיתוג והשיווק שלך. האם יש משהו באחד מהמקומות האלה שעלול להרחיק אנשים? אולי זה הביטוי, או אולי זה ההצעה? כדי להבטיח שהמיתוג והשיווק שלך מתאימים למאפיינים אלה, ערוך מחקר נוסף על אהבת הקהל, לא אוהב אותו וחששות הכאב.

הגברת מודעות למותג עם קרית טק

הכרה במותג היא קריטית להצלחת החברה. מאמצי השיווק הטובים ביותר שלך לא יומרו למכירות אם הלקוחות לא מודעים לקיומך או לא יבינו מה יש לך להציע. העסק שלך לא יוכל להתקיים ללא מכירות. החברה שלך חייבת לבחור פתרונות המתאימים למגזר שלך. בחינת המתחרים המצליחים ביותר שלך היא שיטה נהדרת להבין מה עליך לעשות. באילו שיטות הם משתמשים כדי להגיע לקהל היעד שלך?

מותג חזק עוזר לעסקים לשרוד ולשגשג בזמנים טובים ורעים כאחד. ללא קשר להקשר שבו החברה שלך פועלת, לקוחות נאמנים מקלים בהרבה על השגת החזר ROI חיובי. נוכחות חזקה של המותג אינה זהה לחשיפת יתר. העסק שלך חייב למצוא את האיזון הנכון בין חשיפה מתאימה לאורך מסע הצרכן לבין מטרת מותג ברורה המעוררת השראה לעוקבים מסורים.

צור קשר כדי לגלות עוד על שירותי שיווק לעסקים b2b ואיך לתכנן אסטרטגיה ולשווק את החברה שלך. 

אולי יעניין אותך גם: פוסטים שדומים למודעות למותג: איך להגביר מודעות ב 5 שלבים
בדף זה