איך נראה שיווק שותפים בפייסבוק

שיווק שותפים בפייסבוק

הוא דרך פנטסטית להגדיל את ההכנסה שלך. עם מיליארדי אנשים שניגשים לאתר מדי חודש, סביר להניח ששוק היעד שלך נמצא בפלטפורמה.

אתה רק צריך למשוך אותם.

לא בטוחים איך לבצע מונטיזציה מהעוקבים שלכם בפייסבוק?

בפוסט של היום, אנחנו מתפרקים:

– למה צריך דף עסקי בפייסבוק או קבוצה לשיווק שותפים

– איך להשתמש במודעות פייסבוק כדי להגדיל את הכנסות השותפים שלך

– כל מה שאתם צריכים לדעת על שיתוף קישורי אמזון וקליקבנק שלכם בפלטפורמה.

בואו נצלול פנימה!

כמשווק שותפים בפייסבוק, אתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך להתעלם מערוץ המדיה החברתית הגדול בעולם. בין אם אתה מקדם אירוח אתרים או נעלי ריצה, יש קהל כמעט לכל מיני מוצרים ושירותים בפייסבוק.

בואו נתחיל לעבוד עם פייסבוק לשיווק שותפים!

בעת שימוש בפייסבוק לשיווק שותפים, הדבר הראשון שיש לעשות הוא ליצור דף משלך. זה מאוד פשוט!

מהתפריט הנפתח משמאל, בחר 'פרסום בפייסבוק'. בכרטיסיה 'דפים', לחץ על לחצן 'צור דף'.

לאחר מכן תצטרך להזין כמה פרטים רלוונטיים ואתה תהיה טוב ללכת!

דף עסקי בפייסבוק מאפשר לך ליצור נוכחות אותנטית. כבעל דף, אתה גם מקבל גישה להרבה נתוני שימוש. תובנות אלה מתמקדות בדרך כלל בשלושה תחומים מרכזיים. הם: לייקים בדף, פוסט תפוצה ומעורבות. יתר על כן, אתה יכול לעקוב אחר עוקבים, צפיות בדף וסטטיסטיקות וידאו.

כמשווק שותפים, אסטרטגיה טובה תהיה לבחור נושא או נושא שאתה נלהב לגביו ולקדם מוצרים רלוונטיים. לדוגמה, אם אתה פריק כושר, רעיון טוב יהיה לקדם מוצרים ושירותים הקשורים אורח חיים וכושר. אתה יכול לקדם מבצעים והנחות. עם זאת, המפתח להצלחה יהיה תוכן רלוונטי ואיכותי. סביר יותר שהקהל שלך יבטח בך אם הוא ימצא את מה שיש לך לומר שימושי.

שיפור קידום לדף עסקי בפייסבוק

למרות שאתרים הוא מונח המקושר בדרך כלל לגוגל, יהיה עליך לנקוט צעדים כדי לשפר אותו בעת שימוש בפייסבוק לשיווק שותפים. הנה כמה מהם:

  • ברגע שמספר הלייקים שלך בפייסבוק יגיע ל-25, תוכל לדרוש את כתובת ה-URL של היוהרה של דף עסקי בפייסבוק. כתובת URL של יהירות היא גרסה מקוצרת וקריאה יותר של כתובת ה- URL המקורית. קל גם למנוע החיפוש לזהות את המותג שלך.
  • קבלת קישור אחורי היא גם חלק מכריע של קידום אתרים. המשך לעבוד כדי לקבל קישורים מדפים בולטים ומכובדים.
  • בעת כתיבת עדכוני מצב, ודא שאתה משתמש במילות המפתח הרלוונטיות שלך. גוגל מעדיפה את מילת המפתח במילים הראשונות. אתה יכול גם להוסיף קישור לאתר השותפים שלך בפוסט.
  • שים לב כי 'הערות פייסבוק' מדורגות היטב במנועי חיפוש. הם נהדרים לקידום אירועים מיוחדים או הצעות.

קבלת לייקים אורגניים

כשמדובר במינוף פייסבוק לשיווק שותפים, חשוב מאוד להרים את האגודלים הכחולים. קניית 'לייקים' והגדלת המספר הזה כדי להרשים אנשים לא יעשו את העבודה.

אתה כמשווק שותפים תצטרך להיות אורגני בגישה שלך. משמעות הדבר היא שהדף שלך אוהב לא צריך להיות רק מספר, זה צריך להיות משהו משמעותי יותר. אתה רוצה שאנשים, אנשים אמיתיים, יאהבו את הדף שלך. הם חייבים לאהוב את התוכן שלך ורוצים לשתף אותו עם החברים והעוקבים שלהם.

בתור התחלה, שלח דוא"ל לרשימה שלך והודיע להם שיצרת דף עסקי בפייסבוק תבקש מהם לבדוק את זה. בקריאה לפעולה, אמור להם שאם הם רוצים עדכונים נוספים ממך, הם יצטרכו 'לסמן לייק' בדף שלך. עם זאת, לעשות את זה בטקט. אתה לא רוצה להישמע דוחף מדי.

אינטראקציה פעילה עם אוהדים

רק מקבל אוהב זה לא מספיק, אתה גם צריך לעסוק עם האוהדים שלך על בסיס קבוע. פרסם יותר מדי והקהל שלך יתעצבן ממך. פרסם מעט מדי ויש סיכוי גבוה שתישכח בפייסבוק העמוס. אתה צריך למצוא בדיוק את האיזון הנכון.

בדרך כלל, פוסט אחד עד ארבעה בשבוע עובד מצוין, תלוי עד כמה הם כבדים בתוכן. לדוגמה, אם אתה מפרסם פוסטים הקשורים לבידור, יהיה עליך לשמור על תדירות גבוהה. מצד שני, שתף תוכן כבד כמו סרטונים או מאמרים פעם בשבוע.

יחס של 80-20 עובד בצורה הטובה ביותר בעת העסקת פייסבוק לשיווק שותפים. משמעות הדבר היא ש-80% מהפוסטים שלך צריכים להיות מבדרים או חינוכיים, בעוד ש-20% מהם יכולים להיות קידומים ממוקדים.

באפשרותך גם ליצור משחקים וחידונים. אנשים אוהבים אותם! הרעיון הוא לבנות יחסי קרבה עם הקהל שלך ולאחר מכן לספק ערך באמצעות המוצרים או השירותים שלך.

קידום באמצעות קבוצות פייסבוק

מוורדפרס לאוכל, יש קבוצת פייסבוק כמעט לכל דבר. אנשים מתלהבים מדברים. הם רוצים למצוא אנשים בעלי דעות דומות ולדון איתם על תחומי העניין שלהם.

מצא קבוצה רלוונטית בנישה שלך ותתרום לה. עם זאת, יש אזהרה כאן. אתה לא יכול פשוט לקדם את הקישורים שלך בקבוצות אלה. אם תעשה זאת, תודח כספאם.

ניצחון בקבוצת פייסבוק דורש זמן וסבלנות. אתה צריך לקדם באופן אורגני ככל האפשר שימוש בשיטות עבודה מומלצות במדיה החברתית. הנה כמה טיפים מהירים שכדאי לזכור בעת פרסום בקבוצות פייסבוק:

  • נראה לעורר שיחות מעניינות.
  • לעולם אל תפרסם את אותו הדבר בקבוצות מרובות בו-זמנית:
  • אל תגיד לאנשים 'תיבת דואר נכנס' לך. אם יש לך הצעה חשובה עבורם, פרסם אותה.

מינוף משפיענים

הקשבה חברתית עוקבת אחר השיחות הדיגיטליות המתרחשות באינטרנט כדי להבין על מה הקהל שלך מדבר. זה מאפשר לך לדעת את נקודות הכאב של הקהל שלך ולנקוט פעולות בהתאם.

הקשבה חברתית היא גם דרך מצוינת למצוא משפיעים חברתיים בנישה שלך. משפיענים הם אישים בעלי השפעה שאנשים פונים אליהם לקבלת ייעוץ. יש להם מספר רב של עוקבים והרבה לייקים, שיתופים ותגובות בפוסטים שלהם.

למרות שיש לא מעט כלי האזנה חברתית זמין, לא תזדקק לזמין בעת שימוש בפייסבוק לשיווק שותפים. נניח שאתה בונה אתרי וורדפרס. הדרך הטובה ביותר למצוא משפיענים תהיה באמצעות קבוצות וורדפרס. כל שעליך לעשות הוא להקליד 'קבוצות וורדפרס' בסרגל החיפוש ותהיה לך רשימה של קבוצות מובילות.

בדרך כלל, משפיענים בתחום הם מנחים בקבוצות אלה או אלה עם מספר ההתקשרויות הגבוה ביותר.

אתה צריך לזהות משפיעים אלה וליצור מערכת יחסים 'כמו'. זה עוזר אם הם אהבו את הדף שלך. כמו הדף שלהם. לעסוק עם ההודעות שלהם. עקוב אחריהם בפלטפורמות אחרות כמו טוויטר ואינסטגרם.

לאחר שבניתם יחסי קרבה, הגיע הזמן להכות אותם במסנג'ר של פייסבוק. לבסס הטבות הדדיות. תראה להם מה יוצא להם מזה. ייתכן שיהיה עליך ליצור קשר עם כמה משפיענים לפני שתמצא את המתאימים לנישה שלך.

שימוש במודעות פייסבוק

מודעות פייסבוק צריכות להיות חלק מרכזי באסטרטגיה שלך בעת שימוש בפייסבוק לשיווק שותפים. ממשווקי המדיה החברתית רואים במודעות פייסבוק את ערוץ הפרסום בתשלום היעיל ביותר ברשת החברתית.,

ולמה שזה לא יהיה? מיליארדי אנשים ראה מודעות פייסבוק בכל חודש.

בניגוד ליוטיוב שמשבש את חוויית המשתמש על ידי הצגת מודעות באמצע הסרטון, פייסבוק משלבת מודעות בצורה חלקה בניוז פיד של המשתמשים. מוצגות להם מודעות רלוונטיות לעניין שלהם בזמן שהם צופים בחיוך הראשון של התינוק החמוד של חברם.

עבור אל 'פרסום בפייסבוק' ולחץ על 'צור מודעה'. 'מנהל המודעות של פייסבוק'

התאם למה שאתה רוצה להשיג מהמודעה, בחר מטרה מתוך מודעות, התחשבות או המרה. לדוגמה, אם אתה רוצה להגדיל את הלייקים בדף שלך, מעורבות צריכה להיות הבחירה שלך. מצד שני, אם המטרה שלך היא להפנות אנשים לדף שלך לאיסוף כתובות דוא"ל להצטרפות, המרה תהיה בחירה מתאימה יותר.

פייסבוק תשאל אותך שאלות בנוגע לקהל, מיקומים ותקציב ותזמון. מענה על שאלות אלה יעזור לך להתאים אישית את המודעות שלך.

לבסוף, תצטרך להוסיף קריאייטיבים למודעות שלך. זה יכלול את עותק המודעה ואת התמונות שלך. ודא שהעותק שלך מהדהד בקהל והשתמש בתמונות באיכות גבוהה בלבד. 

דבר אחד שיש לזכור כאן הוא שמודעות פייסבוק צריכות להשלים את מאמצי השיווק האחרים שלך בפייסבוק. עליך להמשיך לעבוד על יצירת התקשרויות אורגניות על-ידי הפקה וקידום של תוכן באיכות גבוהה.

עוד מאמרים בבלוג שלנו

אולי יעניין אותך גם: פוסטים שדומים לאיך נראה שיווק שותפים בפייסבוק
    בדף זה