4 טיפים ליצירת מודעות מדהימות מבחינה ויזואלית

משתמשים נמשכים להציג פרסומות שיישלחו לדף נחיתה, לאתר מיקרו או לצורת יעד אחרת. מפרסמים בונים פרסום לתצוגה מתוך מטרה אחת: לייצר מודעה יפה ויזואלית שמושכת את תשומת הלב של קהל היעד שלהם. לשם כך, עליך תמיד להחזיק את נכסי הקריאייטיב שלך בהישג יד, החל מפרסומות באנרים לבניינים ובאנרים ועד פוסטרים בגודל מלא לאוטובוסים ושלטי חוצות. 

שיווק מודעות לתצוגה הופך להיות חשוב יותר לעסקים. יש לו פוטנציאל להגדיל את ההכרה וההכנסות של המותג. החיסרון היחיד בפרסומות לתצוגה הוא שהן סטטיות, אז יש רק כל כך הרבה שאתה יכול לעשות כדי לגרום להן להתבלט. עם זאת, ישנן כמה טקטיקות בסיסיות שבהן תוכל להשתמש כדי לייצר פרסום לתצוגה אטרקטיבי מבחינה אסתטית שמושכת את תשומת הלב של קהל היעד שלך. עצות אלו יכולות לסייע לכל חברה לייצר פרסום תצוגה אטרקטיבי מבחינה אסתטית שיגדיל את ההכרה וההכנסה של המותג.

שיווק מודעות באינטרנט

צור מודעות תצוגה מושכות את העין. פרסום ברשת המדיה הוא שיטה מצוינת לעמוד מול צרכנים חדשים ולגרום להם לפעול. בפוסט זה נעבור על ארבע טכניקות להפיכת שיווק מודעות לתצוגה מעולה מבחינה אסתטית.

הבדל את המותג שלך על ידי שינוי הפרסומות שלך

אין גישה אחת שמתאימה לכולם לקידום העסק שלך. חברות רבות מנסות לגרום לך ללחוץ ולקנות, אך הן לא יחזיקו מעמד. במקום לנסות תמיד לבצע מכירה, עצב מודעה שמספרת נרטיב או מספקת ערך.

מהו ההיבט החשוב ביותר בתוכנית השיווק של מודעות לתצוגה? האם סביר להניח שזו לא אחת מהמודעות שלך? הפרסומות שלך הן מה שמחזיקות את המשרד שלך צף ומשלמים על כל מה שקורה מאחורי הקלעים. מכיוון שהם כה חיוניים, הם צריכים להיות חיוניים עבורך. אחת האסטרטגיות החיוניות ביותר ליצירת פיתוח בחברה שלך היא ללמוד כיצד לבצע אופטימיזציה של מסע הפרסום שלך. למרות שלא לכל העסקים יש אותן דרישות, תמיד יש הכללות מסוימות שניתן ליישם כמעט על כל חברה.

צור עיצוב לקטע של המשפך שאליו אתה מכוון

אחת השיטות היעילות ביותר להציג את המותג שלך בפני לקוחות פוטנציאליים כשהם מוכנים לקנות היא באמצעות מודעות לתצוגה. הם מאפשרים גמישות רבה, ואתרים רבים יאפשרו לך להשתמש ב-HTML כדי לגרום להם לעבוד קצת יותר בשביל הכסף.

החוכמה עם פרסומות לתצוגה הוא לוודא שאתה משתמש בהן כראוי, מכיוון שזה פשוט מדי לטעות בהן. הדבר הראשון שצריך לדעת הוא שפרסום לתצוגה נועד להביא מבקרים לאתר שלך , אז אם אתה רוצה לראות תוצאות, ודא שעיצוב המודעה שלך מפנה אנשים לשם. פרסומות לתצוגה הן היבט חיוני של שיווק בתשלום, שכן ניתן להשתמש בהן כדי למשוך מבקרים לאתר שלך, להעלות את הכרת המותג ולרכוש לידים, בין היתר. רק על ידי תכנון אסטרטגי לשלב המסע של הלקוח שאתה מנסה להשיג, הם יכולים להיות יעילים.

תוכן משכנע וקריאות חד משמעיות לפעולה הם שני היבטים מכריעים של שיווק מודעות לתצוגה. שמור על זה בסיסי, וודא שהתמונה והשפה שבה אתה משתמש חזקות מספיק כדי להנחות את המבקרים במורד המשפך.

חשבו על הרכיבים של ערכת המותג שלכם

ערכת המותג שלך היא כלי נפלא לקידום החברה שלך. זה מאפשר לך לתקשר את המותג שלך באופן עקבי ואפקטיבי. אלו אותן תכונות שיופיעו בכל מאמצי השיווק שלך, כולל פרסומות לתצוגה.

להלן הרכיבים של ערכת המותג שלך:

  • צבעים
  • לוגו (ראש או חתימה)
  • טיפוגרפיה
  • תמונות
  • עותק

עסקים עשויים להשתמש בפרסומות לתצוגה כדי לקדם את עצמם כמובילי מחשבה בתחומם. הם גם מגיעים לסוג הקהל המתאים: אנשים שכבר מתעניינים במוצר או בשירות שלך מכיוון שהם מסתגלים ומושכים את העין.

אבל לפני שתתחיל ליצור פרסומות לתצוגה, חשוב על הרכיבים של ערכת המותג שלך. אתה יכול להבטיח שלפרסום שלך יש את הטון והמסר החזותי המתאים בדרך זו.

פקטור בפורמט

מהו הפורמט הטוב ביותר של מודעות לתצוגה? מי אתה ומה אתה רוצה לקבוע את התגובה. יש מגוון פורמטים לבחירה, כל אחד עם סט יתרונות וחסרונות משלו.

בעת בחירת פורמט, הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא היכן תרצה שהמודעה שלך תופיע. בהתאם לאתר או לאפליקציה שמציגים אותם, סוגי מודעות שונים עשויים לתרגם בצורה שונה, אז ודאו שאתם בוחרים באחת שתתקבל היטב על ידי קהל היעד שלכם.

השיקול השני הוא כמות השטח הפנוי עבור הפרסומת שלך.

ייתכן שתצטרך מדי פעם לבנות פרסומות לתצוגה, כגון מודעות באנר ומודעות גורדי שחקים. ההבחנה בין מודעות לתצוגה לפרסומים במדיה חברתית היא שמודעות לתצוגה הן הרבה יותר מסובכות. חשוב לחשוב על הפורמט של המודעה לתצוגה וכיצד היא יכולה להשפיע על חווית המשתמש.

פרסומות לתצוגה צריכות להיות מושכות את העין בזמן שהן לא פולשניות. הגישה הפשוטה ביותר להשיג זאת היא ליצור פרסומת שמתאימה לסגנון האתר שלך ומשתמשת בצבעים התואמים את הזהות הארגונית שלך.

ודא שהמודעה שלך לתצוגה חוזרת לדף נחיתה המתאים לעסק שלך כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

למה לבחור ב- Kiryatech קרית טק?

דיברנו על ארבע אסטרטגיות לשיפור האטרקטיביות האסתטית של שיווק המודעות שלך לתצוגה היום. נשמח לשמוע את דעתך על הצעות אלו, אז צור קשר עם קרית טק חברת שיווק באינטרנט עוד היום כדי ליהנות משירותי שיווק דיגיטלי! עיין בבלוג שלנו כדי ללמוד עוד על פיתוח פרסומות לתצוגה בעלות המרות וסוגים אחרים של פרסום PPC.

אולי יעניין אותך גם: פוסטים שדומים ל4 טיפים ליצירת מודעות מדהימות מבחינה ויזואלית
בדף זה