5 אסטרטגיות שיווק באינטרנט לקידום העסק שלך

יש שפע של אסטרטגיות שיווק באינטרנט הזמינות בימינו. אולי תשמעו הצעות רבות לגבי אלו מהן הכי מתאימות, אבל הדבר החשוב ביותר הוא להבין אילו טקטיקות שיווק יקדמו ביעילות וביעילות את העסק שלכם. להלן חמש אסטרטגיות שיכולות לקחת את העסק שלך לשלב הבא.  

שירותי שיווק באינטרנט

להלן 5 שירותי שיווק באינטרנט שתוכלו לשלב באסטרטגית שיווק העסק שלכם!

1. שיווק במדיה חברתית

עסקים רבים חושבים שפרסום מבצעים ומשעממים עדכונים לעוקבים שלהם בכל הערוצים שלהם היא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית נאותה . זה לא. להיפך, סביר יותר שפעולות אלו יכבו את העוקבים שלך. 

אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית צריכה לרשום את כל הדברים שאתה מתכנן לעשות ולאילו תוצאות אתה מכוון במדיה החברתית. הפעולות שלך במדיה החברתית צריכות להיות מונחות על ידי האסטרטגיה שלך. תוכל לדעת אם אתה מצליח או נכשל על ידי בדיקת האסטרטגיה שלך. כל פעולה צריכה לשרת מטרה.

הדבר הטוב ביותר לעשות הוא להתמקד רק ברשת מדיה חברתית אחת. פיתוח עוקבים דורש הרבה זמן ומאמץ. כאשר אתה משקיע את האנרגיה שלך ביותר מדי פלטפורמות מדיה חברתית, זה לא צפוי להניב תוצאות חיוביות. 

ההחלטה באיזו פלטפורמה חברתית לבחור היא קלה ממה שאתה חושב. אתה צריך להבין איפה קהל היעד שלך מבלה את רוב זמנו. אתה גם צריך להבין מדוע הם בוחרים לבלות את זמנם שם וכיצד אתה יכול לשרת אותם בפלטפורמה זו. 

2. שיווק במייל

שיווק בדוא"ל הוא אסטרטגיה דיגיטלית שיווקית הכוללת שליחת מיילים ללקוחות פוטנציאליים וללקוחות קיימים. זהו אחד הכלים הטובים ביותר ליצירת לידים. כאשר אתה מעודד אנשים להירשם לרשימת השיווק שלך בדוא"ל, אתה יכול ליצור יותר לידים. אתה יכול גם לבקש מהמנויים שלך להעביר את המיילים שלך לחברים, בני משפחה ומכרים שלהם. 

עם שיווק בדוא"ל, אתה יכול להגדיל את שיעורי ההמרה והמכירות שלך. אתה יכול להגביר את המכירות שלך על ידי לוודא שמסעות הפרסום הנכונים בדוא"ל מגיעים לאנשים הנכונים. אתה יכול לעשות זאת באמצעות פילוח שיווקי בדוא"ל. 

פילוח שיווקי בדוא"ל מתייחס לטיפוח כל אחד מהמנויים ברשימה שלך על ידי שליחת אימיילים מתאימים בזמנים המתאימים. אם אתה אגרסיבי מדי עם מנויים שרק גולשים ואינם זקוקים לשירותים שלך באופן מיידי, אתה עלול להיראות כשולח דואר זבל. עם זאת, אם איש קשר זקוק לשירותיך באופן מיידי, תוכל לשלוח לו תוכן ממוקד שיענה על צרכיו. 

שילוב מדיה חברתית במיילים שלך הוא גם שימוש יעיל בשיווק בדוא"ל. האימיילים שלך יכולים לכלול סמלי שיתוף של מדיה חברתית, תוכן שניתן לשתף ומבצעים שבהם אתה יכול לתת פרס הפניה למנוי ששיתף את התוכן שלך.

3. שיווק וידאו

שיווק וידאו הוא אסטרטגיה דיגיטלית פופולרית שלא תיעלם בקרוב. מחקרים מראים כי 87% מהמשווקים באינטרנט משתמשים בתוכן וידאו כלשהו. רוב תוכן הווידאו מגיע מיוטיוב. יוטיוב הוא מנוע החיפוש השלישי בגודלו. זה עוד מקום שבו אנשים מחפשים תשובות לבעיות שלהם.  

עסקים משתמשים בדרך כלל בסרטונים מותאמים אישית ועונים לצרכים של הצופים שלהם. שיווק וידאו מוצלח יכול להיות הכללת המלצות וידאו או סיורים בעסק שלך. עם זאת, המקום שבו תחליט לפרסם את הסרטונים שלך לא ישנה בלי תוכן מרתק. 

המשיכה העיקרית של שיווק וידאו היא סיפור טוב. כאשר אתה מסוגל לספר סיפור טוב שמדגיש את העסק שלך ומראה כיצד אתה יכול לפתור את הבעיות של הלקוחות שלך, סביר יותר שתניב לידים והמרות.

4. פודקאסטים

אתה יכול לשווק את העסק שלך על ידי יצירת פודקאסט משלך או על ידי התראיין בפודקאסט של מישהו אחר. אמנם יצירת פודקאסט יכולה להיות דרך מצוינת לבנות את המותג שלך ואת הקהל שלך, אבל זה יכול לקחת זמן עד שהמשיכה לבוא. ייתכן שלעסקים רבים אין את הציוד או מספיק קשרים בתעשייה כדי להפוך את הפודקאסט שלהם לפופולרי.

מצד שני, להתראיין לפודקאסט לא דורש כל כך הרבה עבודה. פודקאסטים תמיד מחפשים אנשים חדשים ומעניינים לראיין. אתה לא צריך להיות סלבריטי כדי להתראיין. 

אתה יכול למצוא פודקאסטים שיהיו מעוניינים לראיין אותך על ידי עיון בפודקאסטים האהובים עליך לראיונות של אחרים בתעשייה שלך. ברגע שאתה מסנן את הלקוחות הפוטנציאליים שלך, אתה יכול להציג בפני מארחים ולומר להם למה הם צריכים לראיין אותך ומה אתה יכול להציע לקהל שלהם.       

5. שיווק משפיענים

טכניקת שיווק נוספת שבה אתה יכול להשתמש כדי להגביר את העסק שלך היא שיווק משפיענים. גיוס משפיענים יכולה להיות דרך חסכונית להתחיל קמפיין שיווק דיגיטלי. אם אתה חושב ששכירת משפיענים כדי לקדם את המותג, המוצר או השירות שלך פירושו רק גיוס מפורסמים, אז אתה טועה.

להיות משפיע לא תמיד אומר שהאדם הוא סלבריטי. אדם משפיע במדיה החברתית הוא אדם שיש לו כמות נכבדת של עוקבים ורקורד בולט של קידום מוצרים. 

אתה צריך לעשות מחקר קטן כדי לזהות מי הם המשפיעים המובילים בתעשייה שלך. לאחר שזיהית את המשפיעים הללו, תוכל לפנות אליהם במדיה החברתית. אתה צריך לשאול אותם אם הם יהיו פתוחים לקדם את המותג שלך. למרות שחלק מהמשפיענים עשויים להיות בסדר עם קידום המותג שלך בתמורה למוצרים בחינם, רוב המשפיענים הולכים לבקש תשלום. 

כאשר אתה משתמש במשפיען, אתה צריך לוודא שאתה עוקב אחר התוצאות שלך כדי להבטיח שאתה מקבל החזר ROI. אולי תופתעו לראות שאפילו לאלה שיש להם פחות עוקבים יכולים להשפיע בדיוק כמו לאלה שיש להם פי חמישה או עשר מכמות העוקבים.

אולי יעניין אותך גם: פוסטים שדומים ל5 אסטרטגיות שיווק באינטרנט לקידום העסק שלך
בדף זה